Aktuální příspěvky

Poslední články

21. 9. 2017

The Walk

Efekty způsobující závrať v ohromujícím snímku od Roberta Zemeckise.

Chybělo málo a tenhle fascinující počin vizionáře Roberta Zemeckise (Návrat do budoucnosti, Forrest Gump, Trosečník atd.) téměř nevznikl. Slavný režisér byl příběhem Philippa Petita fascinován už ve chvíli, kdy se o něm poprvé dozvěděl z krátkého animovaného filmu The Man Who Walked Between the Towers od Mordicaie Gersteina. Bylo to zhruba v roce 2003, pár let po zničení newyorských „Dvojčat“ teroristickým útokem z 11. 9., v době, kdy byla celá událost stále nesmírně aktuální. A jelikož měl...

19. 7. 2017

Niceboy VEGA 5

Levnější 4K outdoorová kamera.

Konkurence na poli akčních kamer je neúprosná a pokud chcete natočit svůj adrenalinový sjezd na horském kole, tak již dávno nesáhnete pouze po značce GoPro, ba právě naopak. Firma Niceboy je jednou z mnoha, která vyráží do boje s konkurencí jako je Rollei, ISAW, AEE či například BenQ a to jsem zdaleka nevyjmenoval ani část současného outdoorového peletonu. Zjednodušeně řečeno – hardwarové součásti jsou v rámci jednotlivých úrovní víceméně shodné – rozdílné je pak výsledné zpracování z hlediska...

22. 6. 2017

Sennheiser EK 6042

Jeden z posledních, ale s něčím navíc.

Sennheiser konečně přišel na trh se zařízením, které navazuje na úspěšné analogové přijímače řady EK 3241. Trvalo to tentokrát trochu déle – vždyť konkurence firem „Lectrosonics“ nebo SONY mají ve své nabídce digitální kamerové přijímače již delší dobu. Ale nebyl by to Sennheiser, kdyby nepřišel s „něčím navíc“. V případě EK 6042 se totiž jedná o produkt, u něhož je patrná snaha o maximální možnou univerzálnost, zpětnou kompatibilitu s předchozími (analogovými) systémy Sennheiser a zvláště pak...

15. 6. 2017

Xiaomi YI 4K+

Vyzyvatel značky GoPro.

Pokud jste dříve zakřičeli „outdoorová kamera“, obvykle se ozvala jediná ozvěna ve formě značky „GoPro“. Čínští výrobci elektroniky však postupně zareagovali a přinesli nám možnost levnějších napodobenin, které však obvykle vůbec nedosahovaly obrazové kvality ani uživatelské přívětivosti svého předobrazu. Není však všem dnům konec a firma YI, jež dnes spadá pod značku Xiaomi, přichází na trh s kamerkou YI 4K+, jež v některých parametrech papírově nejvyšší model GoPro překonává. Vyplatí se?...

13. 6. 2017

EIZO ColorEdge CG2730

WQHD monitor s autokalibrací.

I když je rozlišení HDTV (1920x1080, 16:9) prakticky minimálním standardem pro domácí a herní zobrazovače, tak na pracovních stolech spíše vidíme WUXGA (1920x1200, 16:10). Do nedávna jsme si s dvojicí takových monitorů vystačili, ale pokrok prostě nelze zastavit. Každý, kdo si vyzkoušel UHD/4K musel začít uvažovat, zda toto není přesně to, co hledá. Ano, jistě tam „směřujeme“, ale bohužel řada aplikací a zejména pak operační systém, se zatím nechová k vysokému rozlišení vždy mravně. Někdy jsou...

1. 6. 2017

Aputure A.lav, A.lav ez, A.Lyra a Deity

Mikrofony pro videotechnologie v moderní podobě.

Aputure je čínská společnost, která figuruje na trhu již od roku 2005. Je známá hlavně svým portfoliem plným profesionálního příslušenství pro filmaře a fotografy, mezi které patří mimo jiné LED světla, monitory, externí blesky či mikrofony. I přes prvotní komplikace související s vysokými náklady na výrobu dnes Aputure prodává své produkty ve více než 70 zemích světa.V dnešní recenzi se podíváme na čtveřici mikrofonů právě od této čínské značky, která nepochybně potěší jak profesionální...

21. 5. 2017

Aputure DEC Vari-ND

Dálkově ovládaný DEC LensRegain adaptér pro objektivy Canon.

Redukcí pro Canon EF objektivy na bajonety MFT a Sony E existuje celá řada, od mechanických za pár dolarů až po dražší elektronické, které umožňují komunikaci s objektivy. Specialitou jsou redukce s optickým členem Metabones Speed Booster, rozšiřující úhel záběru objektivu, nasazeného na těle MFT nebo Sony E přístroje. V Aputure, kromě obdobného adaptéru DEC LensRegain, jdou i trochu jiným směrem. Vyvinuli redukci s dálkovým ovládáním, která obsahuje variabilní ND filtr. Kromě expozice můžete...

20. 4. 2017

Sony Action Cam FDR-X3000

Kamera pro natáčení akčních scén od Sony.

Na poli akčních kamer bylo dlouho standardem GoPro Hero. U Sony se snažili, a i když jejich akční kamery začaly dosahovat srovnatelných výsledků, stále jako by to na GoPro nestačilo. Nyní však přichází nový model Sony s optickou stabilizací a to i v UHD rozlišení. A těší mne, že mohu říci, že konečně je tu model, kterému se v tuto chvíli na světě nic nevyrovná. Schválně si pusťte na webu ukázková videa a budete velmi příjemně překvapeni.Ale vezměme to od začátku. Action Cam, stejně jako její...

20. 3. 2017

The Martian

Vesmírné efekty v impozantním režijním návratu Ridleyho Scotta.

Robin Hood, Prometheus a Exodus. Tři velkolepé filmy od legendárního režiséra Ridleyho Scotta, které pozvolna, ale jistě způsobily, že se z cenami ověnčeného autora stal mnohými diváky pomlouvaný megaloman. Neslaný nemastný příběh Rusella Crowa alias zbojníka Robina působil jen jako menší a horší klon Gladiátora či Království nebeského. Technicky dokonalý a atmosférou velmi hutný Prometheus trpěl množstvím scenáristických stupidit. No a z Exodu se stalo velkolepé biblické rozprávění bez duše,...

17. 2. 2017

The Man from U.N.C.L.E.

Akce slepovaná za použití VFX.

Guy Ritchie byl vždycky tím režisérem, který si dokázal poradit s filmy po okraj nacpanými akčními sekvencemi. Jeho nezaměnitelný rukopis spočívající v nápaditých kamerových úhlech, rychlých střizích a důmyslných montážích se projevuje snad v každém jeho filmu - a The Man from U.N.C.L.E. není výjimkou. Tenhle příběh o dvou speciálních agentech - agentovi CIA Napoleonu Solovi (Henry Cavill) a jeho protějšku z KGB Iljovi Kuryakinovi (Arnie Hammer) - totiž doslova na každém kroku chrlí na diváka...

18. 1. 2017

Mission Impossible: Rogue Nation

Jak vizuální triky přispěly k vylepšení reálných kaskadérských kousků.

Stejně jako díl předchozí, i nová Mission Impossible: Rogue Nation mne nesmírně potěšila. Svižnou akci střídají poměrně inteligentní a mnohdy vtipné dialogy, ve kterých se divák neztrácí, dokáže postavám fandit a užívat si tak naplno nejnovější dobrodružství agenta Ethana Hunta. Úžasné na tom je, že nestárnoucí borec Tom Cruise si spoustu z těch krkolomných kaskadérských kousků dělal sám, což jim přidává nejen svěží závan realismu, ale i patřičnou dávku napětí. Ideální základ pro špionský film....

23. 12. 2016

GoPro HERO5

Vlajková loď outdooru v další verzi.

Spojení „outdoorová kamera“ znamenalo dlouho dobu prakticky jen jedno slovo, či lépe řečeno značku… GoPro. Malé kamerky s rybím okem se staly synonymem pro natáčení v nepříhodných podmínkách extrémních sjezdů na lyžích, bikerů, jež se zběsilou rychlostí řítili ze svahů či zdánlivě poklidnějších surfařů s přilepenou kamerou na svém prkně. GoPro za první léta své existence v podstatě založilo vlastní trh a tím pádem splynulo s označením outdoorové kamery. V současné chvíli však má zákazník mnohem...

14. 12. 2016

Mad Max: Fury Road

Šílené efekty v praxi.

Přiznám se, že jsem jedním z těch diváků, kteří nebyli z prvních trailerů nového Mad Maxe vůbec nadšeni. Jistě, filmové umění, s jakým Frank Miller už od prvního obrázku představoval svoji neotřelou vizi, na mě zapůsobilo. Tak nějak jsem ale nebyl nadšen z filmu, kde pořád jen něco vybuchovalo, všichni byli špinaví, oškliví a očividně totálně blázniví (viz týpek hrající na plamenometnou kytaru) a ke všemu se zdálo, že celý filmový děj sestává z toho, že někam jedou a u toho se hrozně řežou. Ale...

21. 11. 2016

Ex Machina

Jak vznikala oživlá umělá inteligence pod taktovkou Double Negative.

Ex Machina, režisérská prvotina britského spisovatele a scénáristy Alexe Garlanda, je filmem, který mě loni překvapil zatím asi nejvíc. A zatraceně příjemně. V době, kdy valná většina „VFX-heavy" filmů spoléhá na kvanta výbuchů, přeplácané vizuální orgie a děj ubíhající tak rychle, že si běžný divák ani nevšimne, jak příběhově a emocionálně prázdné vlastně dílo je, přichází na scénu tohle atmosférické konverzační drama. Ex Machina je zkrátka něco jiného, film založený striktně na...

13. 10. 2016

Adobe Premiere Pro CS6 - 15. díl

Export s využitím Adobe Encore a finalizace projektu.

Vítejte u dalšího dílu série Základy video postprodukce. V minulém dílu jsme řešili finální export do souboru a poté jsme se dostali k exportu videa s využitím Adobe Media Encoderu. Na příkladu Media Encoderu jsme si ukázali, jak využít propojení Adobe produktů při exportu a současně jsme si prošli další výhody tohoto programu. V dnešním dílu se podíváme na další způsob exportu a to pomocí programu Adobe Encore, který se specializuje na tvorbu DVD. Probereme si i pokročilejší úkony v tomto...

...další recenze a návody
Půjčky online
Největší nezávislé srovnání bankovních a nebankovních půjček pouze na CoolPujcky.cz.
Rychlá online půjčka
Peníze bez složitého papírování a poplatků. Do 15 minut na účet!
Tvorba webových stránek
Moderní webové stránky s responsivním designem a datovou optimalizací.

Novinky z oblasti videa

17. leden 2012

Intensity Shuttle s technologií Thunderbolt

Obrázek

Blackmagic Design uvedli novou verzi svého řešení pro nahrávání a playback videa Intensity Shuttle, která využívá novou technologii Intel Thunderbolt pro rychlou datovou konektivitu. Intensity Shuttle zpřístupňuje kvalitní 10bitový záznam SD i HD videa prakticky každému, a to především díky své snadné přenositelnosti a nízké ceně (239 USD pro americký trh). Disponuje všemi potřebnými terminály pro připojení video kamer, set-top boxů, herních konzolí či velkých televizí a projektorů k počítači s rozhraním Thunderbolt. Technologie Thunderbolt dovoluje připojení zařízení jediným kabelem a umožňuje přenos dat s rychlostí až 10 Gbps, tedy 20x rychleji než USB 2.0 a 12x rychleji v porovnání s FireWire 800. Zařízení Intensity Shuttle je navíc pomocí Thunderbolt kabelu i napájeno, není tedy třeba používat externí napáječ. Produkt bude na trhu během prvního čtvrtletí letošního roku.

www.blackmagic-design.com, www.syntex.cz

17. leden 2012

MOTU HDX-SDI využívá Thunderbolt

Obrázek

Americký výrobce MOTU proslavený především na poli zvukových převodníků odtajnil produkt HDX-SDI s technologií Thunderbolt. Jde o profesionální video rozhraní pro stanice PC nebo Mac vybavené konektivitou Intel Thunderbolt; podporuje všechny standardní SD i HD video standardy až po 1080p30 nebo 1080PsF a také oblíbené videostřihové programy á la Final Cut Pro, Media Composer 6 a Premiere. Pro maximální obrazovou kvalitu lze importovat nekomprimovaný HD-SDI nebo HDMI signál se vzorkováním 4:2:2, 10bitovou barevnou hloubkou a plným rozlišením 1920 x 1080. V případě komprimovaných video dat lze volit mezi ProRes, ProRes HQ, Avid DNxHD nebo jinými kodeky. Z dalších vymožeností jmenujme podporu standardu barevných korekcí ASC CDL, ovládání po RS-422 (9pinový Sony protokol), synchronizační funkce, podporu časového kódu (LTC, VITC, D-VITC) vč. jeho zobrazení na předním panelu, 16 kanálů audia včetně 5.1 a 7.1 surroundu, 8 kanálů analogového zvuku vyvedeného na TRS konektory, 8 kanálů AES/EBU nebo SDI/HDMI a další... Zařízení HDX-SDI lze zabudovat do přístrojového stojanu (výška je 1U), po odejmutí montážních rámečků bude ovšem možný i jeho stolní provoz. Produkt se objeví během letošního jara za dosud nespecifikovanou cenu.

www.motu.com, www.mediaport.cz

RE:Map 2.0 pro OpenFX platformu

Tvůrce video efektových plug-inů RE:Vision Effects vydal druhou verzi svého balíku efektů RE:Map pro rozhraní OpenFX, tedy pro aplikace eyeon Fusion, The Foundry Nuke a Autodesk Maya resp. 3ds Max Composite. Sada sestává z pěti plug-inů pro UV mapování, distorze videa prostřednictvím Displacement map nebo transformací pozice hraničních bodů obrazu apod. Pevná licence produktu přijde na cca. 190 USD, plovoucí licence pak na 285 USD. Plug-in lze také zakoupit jako součást sady Effections; demo verze je samozřejmostí.
www.revisionfx.com

Pěkný balíček od Eyeonu

Eyeon spolu se svými partnery, Imagineer Systems a GenArts, připravil na letošní svátky pěkný balíček pro uživatele i studia z oboru obrazové postprodukce. Limitovaná sada „Nice Package“ obsahuje profesionální kompoziční software Fusion, dále planární tracker Mocha Pro od Imagineer Systems a světoznámý balík plug-inů Sapphire od GenArts. Cena pro americký trh činí 3.999 USD, což představuje nemalou slevu 30 %!
www.eyeonline.com, www.syntex.cz

22. prosinec 2011

Nová kamera Canon pro filmování ve Full HD

Obrázek

Canon představil novou filmovou digitální videokameru s výměnnými objektivy, která kombinuje špičkovou kvalitu obrazu, kompaktní rozměry a bohatou nabídku příslušenství. Je osazena nově vyvinutým RGB snímačem Super 35 mm typu CMOS s rozlišením 8,29 MPx a větší plochou pro nižší šum a vyšší citlivost. K dispozici je ve dvou verzích: EOS C300 s bajonetem EF (pro oblíbené objektivy EF používané u zrcadlovek Canon EOS a novou řadu objektivů EF Cinema) a EOS C300 PL pro použití s filmovými objektivy typu PL. Přístroje se dále pyšní vysokou rychlostí vyčítání obrazových dat pro potlačení efektu kácení svislic, a také obrazovým procesorem Canon DIGIC DV III pro přesné zpracování gammy a hladší barevné přechody. Video je ukládáno na CF karty (dva sloty) ve formátu MXF s kodekem MPEG-2 (MPEG2 422@HL kompatibilní) s datovým tokem až 50 Mbps a snímkovou frekvenci 24p až 50i; vzorkování barev je realizováno v poměru 4:2:2. Samozřejmostí je HD/SD-SDI video výstup či možnost použití volitelného dálkového ovládání WFT-E6B, uživatelský komfort dále zvyšují různé volitelné doplňky. Kamery lze vybavit rukojetí, úchytem, opěrkou na palec i displejem. Firma Canon rovněž poodhalila roušku tajemství dosud halící její 4K kamery - aktuálně vyvíjený model digitální zrcadlovky s 35mm plnoformátovým CMOS senzorem a podporou 4K videa bude prý ukládat video o frekvenci až 24p v kodeku Motion-JPEG...

www.canon.com, www.canon.cz
22. prosinec 2011

SynthEyes 2011.1

Obrázek

Andersson Technologies připravili svým uživatelům vánoční překvapení v podobě nové verze videostabilizačního a Matchmoving programu SynthEyes 2011 pro Windows a Mac OS X. Aktualizace 2011.1 Build 1009 obohatí vaše pracovní postupy o možnost analyzovat testovací obrazce a vypočítávat tak distorze použité optické soustavy, a to i u velmi problematických objektivů jako je GoProHD, dále nový nástroj pro usnadnění nastavení koordinátů scény, a také nové exportéry pro Blender 2.57+, CINEMA 4D, After Effects (JavaScript export), NewTek LightWave (export objektů i scény) a modo 501. Nechybí ani funkce pro export textur automaticky vytvořených algoritmy pro extrakci bitmap, schopnost importovat QuickTime soubory a používat 32bitové kodeky na 64bitových Windows a další užitečné drobnosti... Profesionální 64bitová edice stojí 599 USD, zatímco základní 32bitová přijde na 399 USD; aktualizace je zdarma.

www.ssontech.com
22. prosinec 2011

Boris Continuum Complete 8 AVX

Obrázek

Gigantická sada videoefektových plug-inů Boris Continuum Complete 8 od Boris FX vychází nově i v edici AVX pro střižny a kompoziční systémy firmy Avid. BCC 8 AVX obsahuje přes dvě stovky efektů kompatibilních s aplikacemi Avid Media Composer, NewsCutter a Symphony, včetně nástrojů Flicker Remover a Videoscope, technologie Beat Reactor pro animace řízené audiem, efektu Film Glow či podpory 64bitových operačních systémů. Boris Continuum Complete 8 AVX je již v prodeji za zaváděcí cenu 995 USD (po ukončení této cenové akce bude sada prodávána za 1.995 USD). Majitelé předchozích verzí BCC AVX mohou dočasně upgradovat za 295 USD (plná cena upgrade bude 599 USD). 14denní testovací verze je samozřejmostí.

www.borisfx.com, www.erpea.cz
24. listopad 2011

Avid Media Composer 6 na 64 bitech

Obrázek

Avid odtajnil nové verze svých profesionálních videostřihových a dokončovacích systémů: Media Composer 6, NewsCutter 10 a Symphony 6. Všechny nové verze jsou postaveny na nové, otevřené 64bitové architektuře pro maximální výkon, flexibilitu a produktivitu. Z nejpodstatnějších novinek nesmíme opomenout zmínit přepracované uživatelské prostředí, podporu pro hardware jiných výrobců, kompatibilitu s AVCHD a RED Epic formáty prostřednictvím Avid Media Access (AMA) a Avid DNxHD 444 kodeků, podporu pro rozhraní Avid Artist Color apod. NewsCutter je nově prodáván za stejnou cenu jako Media Composer, systém Symphony 6.0 je navíc nabízen i jako samostatný software; Nitris DX je možné pořídit rovněž samostatně. Cena Media Composeru 6.0 začíná na hranici 2.499 USD, upgrade stojí od 299 USD. Final Cut Pro (ne však Final Cut Pro X) uživatelé mohou Media Composer zakoupit v ceně 1.499 USD včetně specializovaných výukových materiálů pro snazší přechod na nový software. Nové verze jsou v prodeji od poloviny listopadu.

www.avid.com
24. listopad 2011

RED Scarlet-X

Obrázek

Třetí digitální filmová kamera z produkce RED Digital Cinema pojmenovaná Scarlet-X byla oficiálně uvedena na trh. S možností snímání rychlostí až 12 fps v plném 5K rozlišení spolu s natáčením ve 4K v rychlostním rozmezí 1-30 fps nabídne možnost pohodlného záznamu pohyblivého materiálu i statických záběrů. Díky svému kompaktnímu a modulárnímu designu bude vážným konkurentem všem profesionálním DSLR fotoaparátům a 1080p kamerám. Scarlet-X je standardně vybavena bajonetem Canon EF nebo PL, montážní objektivový díl lze ovšem vyměnit za prvek kompatibilní se skly značky Panavision (vč. anamorfických) či Nikon pro maximální svobodu při volbě optiky. S cenou pod 10.000 USD je Scarlet-X dalším milníkem v historii společnosti RED, která si klade za cíl „zdemokratizovat“ segment trhu s profesionální filmovou technikou...

www.red.com

Digieffects plug-iny 2.5

Již dříve ohlášené verze 2.5 videoefektových plug-inů Digieffects Damage 2.5, Delirium 2.5 a Buena Depth Cue 2.5 - pro Windows a Mac OS X systémy, resp. aplikace After Effects, Premiere Pro, Final Cut Pro, Edius a Quantel - jsou na trhu. Připomeňme, že nové verze obsahují nativní podporu pro Apple Final Cut Pro X a Motion, kompatibilitu s Adobe After Effects i Premiere Pro CS5.5 a další novinky. Zdarma pro majitele aktuálních licencí.
www.digieffects.com

32bitové CS4 verze Premiere a After Effects

Pokud jste vlastníky kolekcí Adobe Creative Suite CS5 nebo CS5.5 Master Collection a Production Premium a nevlastníte 64bitové systémy Windows, zbystřete. Adobe uvolnil ke stažení starší CS4 verze programů After Effects a Premiere Pro, které na 32bitových Windows spustíte. Po jejich stažení si ovšem musíte zažádat o nové sériové číslo.
www.adobe.com, www.adobe.cz

eyeon Fusion 6.3

Profesionální videokompoziční program eyeon Fusion 6.3 pro Windows a Linux byl oficiálně vydán. Z novinek jmenujme kupříkladu nové volumetrické kompoziční funkce, integraci standardu lieneárního barevného prostoru ACES, nové funkce pro práci s LUT tabulkami, podstatně zdokonalený klíčovací plug-in Primatte 5, nástroj Lens Distort pro korekci optických distorzí, podporu karty AJA Kona 3G a řadu dalších funkcí.
www.eyeonline.com, www.syntex.cz

Digieffects plug-iny ve verzi 2.5

Na facebookovém profilu amerického výrobce videoefektových plug-inů Digieffects (facebook.com/digieffects) se objevily první zmínky o chystaných verzích 2.5 sad Buena Depth Cue (pro After Effects), Delirium a Damage (ty jsou kompatibilní s aplikacemi After Effects, Premiere Pro, Final Cut Pro, Edius a systémy Quantel). Verze 2.5 by měly nabídnout kompatibilitu s NLE programem Final Cut Pro X, nejnovějšími verzemi operačních systémů a také s řadou produktů Adobe CS 5.5. Přesné datum vydání aktualizací ovšem nebylo oznámeno.
www.digieffects.com
21. říjen 2011

Sony Vegas Pro 11 v prodeji

Obrázek

Vegas Pro 11 nabízí mnoho nových vlastností a funkcí, efektivnější pracovní postupy a ještě vyšší výkon než dosud. GPU akcelerace zajistí plynulejší přehrávání videa a rychlejší renderování. Stereoscopické 3D video lze snadno importovat, editovat a exportovat na stereoskopické 3D média — vše s využitím a dodržením profesionálních standardů pro výstupní formát souborů. Fotografické soubory ve formátu RAW nyní můžete nativně zobrazovat z více než 120 DSLR fotoaparátů přímo na časové ose Sony Vegas Pro 11. Rozpohybujte text jednoduše a rychle s novým titulkovacím a textovým plug-inem. Vyberte si ze seznamu předdefinovaných animačních efektů ten, který chcete použít a jednoduše jej přetáhněte do projektu. Použijte technologii stabilizace obrazu k redukci chvění video záznamu. Video záznam pořízený ručními kamerami bez použití stativu je často roztřesený. Nyní ho lze s úspěchem snadno zachránit s použitím několika optimalizovaných přednastavení.

www.sonycreativesoftware.com, www.erpea.cz

Final Cut Pro X 10.0.1

Nedávno vydaná nová verze „X“ videostřihového software Apple Final Cut Pro byla povýšena na verzi 10.0.1. Ta se může pochlubit nejen opravami, ale i novými funkcemi, např. tagem Roles pro značení klipů (dialogů, efektů, hudby apod.) a následný podmíněný export vícestopého souboru nebo souborů separátních, rozšířenou podporuXML pro import a export projektů a informací typu Event, možností spolupráce více uživatelů prostřednictvím souborového systému Xsan, GPU akcelerovaným exportem, či funkcí pro celoobrazovkové zobrazení na systému Mac OS X Lion. Aktualizaci lze (z Mac App Store) stahovat zdarma, Apple navíc přislíbil vydání další aktualizace počátkem roku 2012, která by měla obsahovat podporu vícekamerového střihu a funkce pro externí náhled videa.
www.apple.com

Střih videa pro každého!

Sony Creative Software uvádí dva nové editační nástrojé. První je moviEZ HD, moderní program pro tvorbu videa, který klade důraz na jednoduchost použití. Druhý, Vegas Movie Studio Visual Effects Suite je kompletní řešení pro editaci videa a obsahuje prémiové speciální efekty.
www.sonycreativesoftware.com, www.erpea.cz