Jelikož máte vypnutý JavaScript, nebudou Vám tyto stránky fungovat korektně!!!
Logo PiXEL
  HOME  |  ČASOPIS  |  E-SHOP  |  SOUTĚŽE  |  PŘEDPLATNÉ  |  INZERCE  |  REDAKCE VYHLEDÁVÁNÍ
ARCHIV PiXEL

RUBRIKY

  audio

  video

  3D grafika

  2D grafika

  internet

  DVD/CD-R

  digitální foto

  grafické stanice

  ostatní

ARCHIV AUTORŮ
ARCHIV ROČNÍKŮ
Vyšlo v časopisu: PiXEL 226

cinema-4d-r17

 CINEMA 4D R17

3D grafika    WindowsMacOSLinux

2. díl - Správce záběrů, Metaball a nové shadery.

CINEMA 4D R17

V minulém dílu jsme se obecně poohlédli po všech základních novinkách nově uvedené verze CINEMY 4D a poměrně podrobně jsme prošli nástroje určené na editaci křivek a zadání barvy v systému. Jakkoliv se jedná o poměrně zásadní součásti této verze, nejsou základními stavebními kameny. Tím je zcela jistě systém záběrů Take, což je první téma dnešního článku. Ale nejde jen o něj - systém záběrů se totiž projevil ještě na jedné drobné změně, kterou v programu najdeme. Možná by bylo vhodné podívat se nejdříve právě na ni.


Uvedenou změnu jsme si ale již popsali minule. Jednalo se o problém osvětlení scény, což je zejména v případě, že se jedná o scénu komplexní, klíčová součást celého pracovního procesu. Samotná příprava takového osvětlení může zabrat mnoho času a to zejména v případě, že máme vytvořeny a aplikovány všechny materiály scény. Nejprve nám ale jde opravdu jen o nastavení osvětlení, nikoliv o finální výpočet a tak často nepotřebujeme všechny ty reflexe, refrakce, rozostření a podobně. Všechny tyto elementy stojí čas, který je v rámci ladění osvětlení vzácným zbožím.
Snad všechny enginy, které znám, umožňují globální nahrazení všech materiálů ve scéně materiálem dočasným, určeným právě jen pro ladění osvětlení scény...

Náhled článku CINEMA 4D R17
1/4

Zoch Pavel
 PiXEL 226 (10/2015)



VYHLEDÁVÁNÍ V DALŠÍCH ČLÁNCÍCH Z ČASOPISU
Hledaný text:  
 
V případě, že zadáte více slov, bude se hledat pouze toto přesné slovní spojení!
Zadejte celé hledané slovo či slovní spojení, nebo použijte na začátku či konci znak *

Podmínky pro vyhledávání
Text hledat v v textu celého článku v názvu a popisce jen v názvu
 


 
NÁHLEDY ČLÁNKŮ
zobrazit / schovat

Obálka PiXEL 226
PiXEL 226
© 2017 ATLANTIDA Publishing s.r.o.
Umístěno na serveru Stable.cz
Optimalizováno pro Microsoft Explorer
a minimální rozlišení 1024x768