Jelikož máte vypnutý JavaScript, nebudou Vám tyto stránky fungovat korektně!!!
Logo PiXEL
  HOME  |  ČASOPIS  |  E-SHOP  |  SOUTĚŽE  |  PŘEDPLATNÉ  |  INZERCE  |  REDAKCE VYHLEDÁVÁNÍ
ARCHIV PiXEL

RUBRIKY

  audio

  video

  3D grafika

  2D grafika

  internet

  DVD/CD-R

  digitální foto

  grafické stanice

  ostatní

ARCHIV AUTORŮ
ARCHIV ROČNÍKŮ
Vyšlo v časopisu: PiXEL 149

design-postavy

 Design postavy

3D grafika    WindowsMacOSLinux

Výjimečnost, osobnost, tvar, jednoduchost a barevnost jsou dle mého názoru nejdůležitějšími faktory, které ovlivňují kvalitu a jedinečnost designu postav.

Design postavy

Tento článek vás nenaučí modelovat, rigovat či texturovat postavy. Není manuálem, který objasní technickou problematiku CG kresby nebo 3D aplikací. Je určen těm, kteří mají zájem o design postavy, ať už se rozhodnou používat jakoukoliv techniku. Cílem tohoto článku je objasnit vám pár zákonitostí a nabídnout několik rad, které vám pomohou ve vaší kreativní tvorbě. Neexistuje žádný zaručený návod, jak udělat nejlepší design postavy. Ale těchto pár rad a zásad vám jistě dopomůže zkvalitnit vaši práci.


Barevnost
Co se týče barevného provedení, je důležité vyvarovat se barevných kombinací, které nejsou ve vzájemné harmonii. Doporučuji držet se barev, které vycházejí ze stejného odstínu a kombinovat teplé barvy s teplými a naopak. Odlišnou, výraznou barvu lze jako doplňkovou použít na části, které mají vzbudit pozornost...

Náhled článku Design postavy
1/2

Drbal David
 PiXEL 149 (5/2009)



VYHLEDÁVÁNÍ V DALŠÍCH ČLÁNCÍCH Z ČASOPISU
Hledaný text:  
 
V případě, že zadáte více slov, bude se hledat pouze toto přesné slovní spojení!
Zadejte celé hledané slovo či slovní spojení, nebo použijte na začátku či konci znak *

Podmínky pro vyhledávání
Text hledat v v textu celého článku v názvu a popisce jen v názvu
 


 
NÁHLEDY ČLÁNKŮ
zobrazit / schovat

Obálka PiXEL 149
PiXEL 149
© 2017 ATLANTIDA Publishing s.r.o.
Umístěno na serveru Stable.cz
Optimalizováno pro Microsoft Explorer
a minimální rozlišení 1024x768